logo vorden

Vorden 17 oktober – De ‘natte maanden’ komen er weer aan en dan is er voor veel voetballiefhebbers altijd de vraag ‘gaat mijn wedstrijd wel door?’. De website van v.v. Vorden is de plek om hier antwoord op te krijgen. Via de button ‘wedstrijdprogramma’ in het linkermenu van de site krijg je alle uit- en thuiswedstrijden te zien van de 32 elftallen van v.v. Vorden. Selecteer daarna boven in het scherm bij de vier opties de volgende keuze’s : ‘Uit en Thuis’, ‘hele periode’, ‘team/categorie’ en ‘teams’ en klik daarna op OK. In dit schema kun je dan jouw elftal en de betreffende wedstrijd zoeken en als hier een rode balk met het woord ‘afgelast’ achter staat, dan gaat de wedstrijd niet door. Vandaag, zaterdag 17 oktober,  zijn de velden om 07.00 uur goed gekeurd, dus de thuiswedstrijden gaan allemaal door. Van de uitwedstrijden is op dit moment (07.30 uur) alleen de wedstrijd van D3 uit tegen AZSV (Aalten) D6 is afgelast.

Hieronder de screenshot van het wedstrijdprogramma, als je via het linkermenu op de button ‘Wedstrijdprogramma’ klikt. Boven in het scherm zijn de vier keuzevelden te zien en wanneer je deze op de betreffende wijze invult, dan krijg je de gewenste informatie in beeld:

afgelastingen in wedstrijdprogramma

afgelastingen in wedstrijdprogramma 2