Vorden, 20 maart 2017 – Nadat afgelopen zaterdag de jeugdelftallen en -teams al een ruime voldoende hadden behaald door een groot aantal prima uitslagen (13 gewonnen, 3 gelijk en 7 verloren) , hebben gisteren ook de senioren uitstekend gepresteerd met 3 overwinningen, 1 gelijk spel en 1 verliespartij. Vorden 2 behaalde alweer haar 4e achtereenvolgende overwinning in 2017 en in totaal al het 25e punt in de laatste 9 wedstrijden. Na de slechts 7 punten uit de eerste 8 wedstrijden is het een prima serie van het 2e elftal dat nog volop mee doet met de strijd om de 4e plaats en de 3e periode. Ook Vorden 3 behaalde een keurig gelijkspel (1-1) tegen runner-up Keyenburgse Boys 2 en zag nieuwkomer Tom klein Kranenberg zijn eerste Vorden-doelpunt scoren. Vorden 5 won netjes van Basteom 4 en alleen Vorden 4 verloor van concurrent Brummen 7, maar door het puntverlies van de derde titelkandidaat sc. Doesburg 4 is het ongemeen spannend in deze competitie.

Klik op onderstaande foto om de gehele serie te bekijken van fotograaf Johan Bolink: