Vorden, 16 oktober – In het jaarlijkse onderhoudsplan van de velden op Sportpark ‘t Grote Veld is door de Stichting SBV in het najaar altijd het ‘verschralen’ van de velden opgenomen. Vandaag en morgen staat dit onderhoud op het programma en dat houdt in dat er op alle drie velden en de oefenhoek ‘ijsselzand’ wordt opgebracht, er geprikt en uiteindelijk ook nog gerold wordt. Met deze actie wordt de vettige toplaag van de drie velden vermengd met dun, fijn zand, waardoor deze voldoende stroef en stevig wordt en blijft. De velden blijven de komende dagen gewoon beschikbaar voor trainingen en wedstrijden, alleen zal Johan Verstege per dag bekijken welke van de drie velden het beste gebruikt kan worden.