uitnodiging nieuwjaarsreceptie vorden 2016

Vorden 14 januari 2016 – Het is al jarenlang een voetbaltraditie in Vorden: Het voetbaljaar begint altijd met in het 1e weekend van januari het Zaalvoetbaltoernooi van Velocitas en de week erop start v.v. Vorden het kalenderjaar met de nieuwjaarsreceptie. Ook dit jaar is het weer zover en voor komende zondag staat de nieuwjaarsreceptie dus op het programma en willen wij namens het bestuur hierbij alle leden, donateurs, vrijwilligers, sponsoren, ouders van jeugdspelers en supporters uitnodigen om met elkaar een toast uit te brengen op het nieuwe jaar en gezellig met en bij elkaar het jaar te openen in ons clubhuis.

Zondagmiddag om 14.00 begint de nieuwjaarsreceptie van v.v. Vorden in de kantine ‘de Ark’ en tot aan 14.15 uur zal er een inloopkwartiertje zijn met koffie en thee. Zo rond 14.15 uur zal de receptie geopend worden door onze voorzitter met de traditionele nieuwjaarstoespraak die dit jaar in het thema zal staan van enkele toepasselijk ‘vordense spreuken’. Aan het einde van deze toespraak zal er stil gestaan worden bij het afscheid van onze voorzitter William van der Veen, die in november na 9 jaar de hamer heeft overgedragen aan Marc van der Linden.

Het programma zal verder gaan met natuurlijk een toast op het nieuwe jaar en daarna gezellig met elkaar bij kletsen aangezien velen van u elkaar al een groot aantal weken niet meer heeft gezien en gesproken op ons Sportpark ‘t Grote Veld. Zo rond 15.00 uur zal er stil gestaan worden bij 6 jubilarissen, waarvan er twee zijn die 25 jaar lid zijn, twee 40 jaar, één 50 en één zelfs 60 jaar. Vanaf een uur of 15.30 uur zal de receptie verder vervolgd worden, waarbij naast het gezellig samen zijn er ook nog een activiteit plaats zal vinden, waar men punten mee kan scoren …..

uitnodiging nieuwjaarsreceptie vorden 2016