logo vorden appDonderdag 2 oktober – De webredactie van de vernieuwde website van v.v. Vorden is versterkt met René Bogchelman. Samen met Mark Borgonjen en Michiel Balvert zal hij de komende tijd de website gaan beheren en de nieuwe redactie heeft deze week de 1e actielijst afgerond. Tevens kunnen wij vermelden dat de vernieuwde website in de afgelopen vier weken 51.500 views heeft gescoord. De zondag blijft met gemiddeld 3.750 views de populairste dag van de week en het gemiddelde per dag ligt nu op 1.996 views.

Het project om te komen tot een nieuwe website, waarbij vanuit het bestuur Marc van der Linden en Renze Kuitert waren betrokken, is samen met de webredactie afgelopen week afgerond. In de afgelopen weken is er in het clubmenu, foto’s en sponsormenu nog het één en ander aangepast door de projectgroep. Als laatste actie zal de projectgroep nog éénmaal met Achterhoek MultiMedia het beheer van de site bespreken en daarna zal de site officieel beheerd worden door de webredactie.  De webredactie is deze week voor de eerste keer na het live-gaan op 5 september deze week bij elkaar gekomen en heeft naar aanleiding van de bevindingen in de eerste drie weken de volgende belangrijke onderwerpen direct afgehandeld:

– Uitslagensite van Johan Stapper prominenter op de home-page (in linkermenu direct onder wedstrijdverslagen)

– Nieuwsberichten via vast format op Home-page

– Hyperlinks plaatsen achter de logo’s van de sponsoren (menu ‘sponsors’)

– Nieuwsarchief plaatsen op de home-page (in linkermenu direct onder nieuws+bestuursnieuws)

De webredactie heeft een aantal doelstellingen voor de komende drie maanden (dit kalenderjaar) uitgezet en wel :

– 300 likes op Facebook

– tweets die op onze vereniging slaan, zoveel mogelijk laten voorzien van @vvvorden of #vvvorden

– Leiders/trainers per elftal activeren om via mijnclub.nu per wedstrijd een verslag te (laten) maken

– App (Android en IOS) onder de aandacht brengen en zoveel mogelijk laten downloaden (door vooral jeugdleden)

Één van de belangrijkste redenen om de website te vernieuwen was, naast het eenvoudiger beheer via het CMS van WordPress, de website in te zetten om nog meer binding en meer interactiviteit te creeëren tussen de leden, supporters, ouders, vrijwilligers enz. enz. Het bezoeken van de site, maar ook het volgen van de facebookpagina en het twitteraccount van v.v. Vorden moet hiervoor gaan zorgen en vandaar dat in de komende drie maanden de aandacht hier vooral naar toe gaat.

Mocht u tips/opmerkingen/verbeterpunten en/of ideeën hebben dan graag een mail of belletje naar één van de webredactieleden.