20160507-RI__0242

Vorden 20 augustus 2016 – De KNVB heeft in de afgelopen maanden nieuwe teambenamingen doorgevoerd (bv JO19-1 ipv A1) en zodoende hebben beide wedstrijdsecratariaten bij v.v. Vorden en de webredactie extra veel werk moeten verzetten om met de start van het seizoen alle automatiseringsprogramma’s weer up-to-date te krijgen. Ons interne programma ‘mijnclub.nu’ krijgt de komende weken nog de definieve elfalindeling, maar de teams zijn in sportlink en op de website nu volledig aangepast. Vandaar dat nu ook de teampagina’s op de site wat betreft programma, uitslagen en standen nu allemaal zijn bijgewerkt. Lees hieronder over de bijzonderheden, weetjes en planning voor teamfoto’s.

1. In de komende weken (weekenden van 27/28 augustus, 3/4 september en 10/11 september) worden van alle teams de nieuwe teamfoto’s gemaakt. Deze worden zowel op de website als in de presentatiegids geplaatst. Leiders en trainers krijgen deze week het schema wanneer hun team op de foto wordt gezet.
  2. Per team is er een speciale teampagina aanwezig op de website (menubalk, kopje ‘elftallen’). Per team komt er een foto te staan, het logo van de shirtsponsor en namen van de spelers, trainers en leiders. Het programma, de uitslagen en de stand van het team is eveneens terug te vinden op deze pagina en dit is een directe ‘link’ met ons interne automatiseringsprogramma mijnclub.nu. In dit programma, waarin ‘real-time’ automatisch de gegevens van de KNVB (voetbal.nl) geimporteerd worden, staan al onze wedstrijden, kleedkamerindeling, veldindeling, scheidsrechterindeling en tevens al onze teams, trainers en leiders in vermeld.
  3. Uitzonderingen: Door enkele mutaties en opzeggingen in de afgelopen zomerperiode heeft de TJC besloten om met 5 E-teams (JO-11)  de competitie te starten. Dit houdt in dat Vorden E6 (JO-11 6)  is opgeheven en samen gaat met Vorden E4 (JO-11 4). De seniorencommissie heeft deze week moeten besluiten om door een tekort aan spelers het nieuw te vormen ‘zaterdagteam’ (Vorden 6) op te heffen. Dit houdt in dat ook dit team is uitgeschreven in de competitie.
  4. Een onderdeel van de samenwerking met de jeugdafdeling van Socïi is dat de damesteams als zogenaamde ‘SamenwerkingsTeams’ staan geregistreerd bij de KNVB. Dit houdt in dat de spelers lid blijven van hun eigen vereniging, maar wel met elkaar in één team spelen. De benaming van deze teams zijn dan ook als volgt: B1 heet ST Vorden/Socïi MO-17-1, de C1 heet ST Vorden/Socïi MO-15-1. Socïi heeft ook een meiden D-team en daar spelen ook een groot aantal speelsters van v.v. Vorden bij. Dit team heet ST Socïi/Vorden MO-13-1. Dit laatste team staat echter niet in de geautomatiseerde systemen van de KNVB en Vorden, omdat dit onder Socïi valt. Vandaar dat wij voor dit team ook niet op de ‘normale’ wijze een teampagina hebben kunnen maken en er geen ‘link’ aanwezig is vanuit mijnclub.nu met programma, stand en uitslagen. Als alternatief hebben wij op deze teampagina een verwijzing geplaatst naar ‘voetbal.nl’, zodat ook hier de competitiegegevens wel terug te vinden zijn.
  5. Bij de jeugdafdeling is onze wedstrijdsecretaris Gerben Smid samen met de secretaris van de Jeugdcommissie, Marion van Bergenhenegouwen-van Ditshuizen, de laatste weken druk bezig geweest met de nieuwe indeling van de teams. Zo hebben alle teams de nieuwe pasjes, zijn in Sportlink de teams opnieuw ingedeeld en zijn alle nieuwe leiders en trainers per betreffend team geregistreerd en geinformeerd. In de komende week zullen zij deze werkzaamheden afronden om daarna alle gegevens vanuit Sportlink te exporteren naar mijnclub.nu. Op dat moment zullen ook op de teampagina’s van de website de namen van de spelers en trainers terug te vinden zijn, aangezien dit dus een directe koppeling is met mijnclub.nu
  6. Bij de senioren hebben wij sinds vorig seizoen drie 35+ teams op de vrijdagavondcompetitie. Dit seizoen zal het 3e 35+ team echter veranderen in 45+ . Van alle drie teams is ook een teampagina gemaak en ondanks dat de KNVB niet een officiële competitie heeft opgezet (de 35 en 45+ teams spelen 1x in de maand op vrijdagavond een onderling tournooi op halve veldjes met 4 teams), hebben wij op de website wel per team een link met de uitslagen, standen en programma aangemaakt.

20160507-RI__0242