Vorden, 29 augustus 2018 – Deze week zijn alle elftallen begonnen met de trainingen en het komende weekend staat het 1e bekerprogramma voor de deur, kortom het seizoen is begonnen! Dit houdt in dat het Sportpark en de accommodatie weer intensief gebruikt gaat worden en dus ook onderhouden en schoon gemaakt moet worden. De dinsdagploeg maakt iedere dinsdagmorgen alle kleedkamers schoon en daarnaast is iedere week op donderdag/vrijdagavond een elftal aan de beurt om deze ruimte schoon te maken. Op de maandagavond wordt er door een groep van 23 vrijwilligsters,  die in teams van 3 personen zijn ingedeeld, de kantine, bestuurskamer, spreekkamer, hal en toiletten schoon gemaakt. Voor beide schoonmaakbeurten is een schema opgesteld en hieronder te bekijken. Tevens staan deze roosters ook vermeld onder het menukopje ‘Club-Roosters’.

Schoonmaakrooster elftallen ‘eerste helft van het seizoen 2018-2019’ (tot aan de winterstop)

schoonmaakschema 2018-2019 voor de winterstop

Schoonmaakrooster kantine over het gehele seizoen 2018-2019 (maandagavond)

Schoonmaak rooster 2018-2019