AH GrotenhuysMaandag 26 oktober – Albert Heijn Grotenhuys sponsort Voetbalvereniging Vorden vanaf het begin van dit seizoen met meerdere reclameborden langs het veld.

De volledige tribunezijde is door middel van 6 (!) reclameborden met het welbekende AH-blauw bekleed. Wilbert en Yvonne Grotenhuys zijn al jaren erg nauw als vrijwilligger bij de vereniging betrokken en zij zijn daarnaast al jaren een trouwe sponsor van vv Vorden. Wij zijn als vereniging daarom ook zeer verheugd dat zij de vereniging met de vernieuwde vorm van hun sponsorpakket blijven ondersteunen.

Vorige week zondag, tijdens de thuiswedstrijd tegen SDOUC, werd aan Wilbert en Yvonne een bloemetje aangeboden en een extra dankwoord gericht. Naast het feit dat zij deze wedstrijd ook balsponsor waren, was het een bijzondere wedstrijd voor hen omdat hun zoon Björn het doel van SDOUC verdedigde. Björn is enkele jaren geleden als junior bij SDOUC komen voetballen en mag nu op zijn 19e zijn eerste wedstrijden in het 1e elftal van SDOUC keepen. Hoe mooi (en ook dubbel) is het dan om direct je tweede competitiewedstrijd voor het 1e team tegen je oude club én in Vorden te voetballen?! Al met al een uitstekend moment om het bosje bloemen aan Wilbert en Yvonne Grotenhuys te overhandigen en het “fotomoment’ te laten plaatsvinden.

AH Grotenhuys