cinemajestic

Vorden 11 juli 2016 – Deze week ontvangen alle leden, donateurs en sponsoren de ledenpas voor het nieuwe seizoen 2016-2017. In samenwerking met sponsor Cinemajestic, die voor ons de pasjes bedrukt, is er met deze ledenpas ook een aantrekkelijke actie uitgezet, want op vertoon van de ledenpas krijg je als lid € 1,– korting bij een kaartje voor een film. Tijdens de 13 thuiswedstrijden van het 1e elftal dient de ledenpas als bewijs voor gratis toegang.

In de envelop die deze week zoveel mogelijk rond gebracht zal worden, zit naast de ledenpas op naam, ook een brief met wetenswaardigheden over het lidmaatschap van v.v. Vorden. Hierin staat ook het incassoschema vermeld dat dit seizoen wordt gehanteerd voor het innen van de contributie. De eerste incassorun van het nieuwe seizoen 2016-2017 zal deze maand op 14 juli gedraaid worden.

Er worden deze week voor 425 bondsleden, 85 verenigingsleden, 149 donateurs en 135 sponsoren een kaart en een brief bezorgd.

Pasjes Cinemajestic