7x7 35+

Vorden 12 september 2015 – v.v. Vorden heeft dit seizoen een nieuw 35+ team en aangezien op 25 september de eerste competitieronde voor dit team gepland staat, leek het hun verstandig om voor de tijd toch maar ff in training te gaan. Gisterenavond werd het trainingskamp gehouden in de bossen van Zeis…. eeuuhh Vorden met als hoogtepunt een onderling partijtje met krap zittende hesjes, onverwachtse valpartijen, sokken uit de vorige eeuw en de eerste blessure (lichte gelukkig) van dit seizoen.

Eigenlijk zou gisterenavond het 2e 35+ team thuis spelen, maar deze thuisronde was afgelopen dinsdag alsnog verzet naar vrijdag 18 september. Toch was er nog enige activiteit te bespeuren op de velden van sportpark ‘t het Grote Veld, want het nieuwe 35+ 3 team was in trainingskamp. Terwijl het 1e team van de ‘veteranen’ een uittoernooi in Lochem af diende te werken, gingen 12 mannen van middelbare leeftijd sinds jaren weer voor het eerst ‘de wei’ in. Allemaal hebben ze wel een ‘linkje’ met onze club, maar vooral met elkaar en onder de bezielende leiding van de leider Rob en cameraman Raymond werden gisteren de eerste stappen weer op het veld gezet.

Cameraman zie ik u denken ? Jazeker, want dit team pakt het natuurlijk serieus aan. De looplijnen dienen vastgelegd te worden om tijdens de nabespreking goed te kunnen analyseren of er wel precies wordt gelopen zoals is afgesproken in het strijdplan van dit seizoen. Het team is ook hartstikke transparant, dus van geheime trainingen en een verbod voor de pers is geen enkele sprake en vandaar dat wij via deze website aan u ook de bewegende (en vallende) beelden aan kunnen bieden.

Te herkennen in dit eerste filmpje van dit team zijn de penningmeester met gele sokken uit de vorige eeuw ( had hij nog ergens op zolder liggen 🙂 ), de hoofdsponsor van onze club die de gehele training puur op balbezit heeft gespeeld, de topaankoop uut Hengel die met een lichte blessure het veld diende te verlaten en een struikelpartij van de plaatselijke juwelier die nog een voetbalverleden heeft in de voetbalhoofdstad van de Achterhoek. Dit alles is onder toezicht van leider Rob en van vakkundig commentaar voorzien door de cameraman, aangevuld met bulderende lachsalvo’s waar zelfs René van der Gijp jaloers op is.

Veel plezier bij het bekijken van deze filmpjes over het 1e trainingskamp van het 35+ 3 team :

Filmpje 1

Filmpje 2