sleutelplan

Vorden 22 januari 2016 – Door de groei van de vereniging is er niet alleen op de velden meer behoefte bestaan aan ruimte, maar ook daar omheen. Vandaar dat afgelopen jaar besloten is om een extra ‘bergingsruimte’ en de financiering hiervan is verlopen via het ‘Rabobank Coöperatiefonds’. Nu deze bergingsruimte in gebruik is genomen en er diverse andere ruimtes in onze accommodatie (opslag keuken, serverruimte, schoonmaakopslag, ballenhok enz.) een andere functie hebben gekregen, is eveneens besloten om het nieuwe sleutelplan in werking te laten treden. Alle sleutels en cilinders zijn vervangen en komende week zullen de nieuwe sleutels al in gebruik worden genomen.

Mede door door de groei van onze vereniging in de laatste jaren is er een behoefte ontstaan om het één en ander anders en beter in te delen. Zodoende is recent het ballenhok en de werkplaats verplaatst en is er een extra opslagruimte gecreëerd en hebben diverse ruimtes een andere functie gekregen. Mede daardoor is er gemeend dat dit het juiste moment was om net de uitbreiding van het aantal deuren een geheel nieuw sleutelplan in te voeren. Doel hiervan is dat een ieder die een sleutel nodig heeft om in een bepaalde ruimte te kunnen om zijn vrijwilligers taak goed te kunnen uitvoeren hier dan ook een sleutel voor kan krijgen.

Bijvoorbeeld een trainer die op de zaterdag vaak vroeg vertrekt of laat terug komt kan bijvoorbeeld een sleutel krijgen die toegang geeft tot de poort en het ballenhok. Een trainer die de lampen aandoet, kleedkamer toegang opent en/of afsluit krijgt dan een sleutel met meer functies.

Deze sleutels kunnen op maandag 25 en dinsdag 26 januari a.s. tussen 19.00 en 20.30 uur in de kantine opgehaald worden. Je krijgt dan een formulier waarin je de ontvangst van de sleutel bevestigd en je tekent er voor dat je deze ook weer inlevert.

Wij hebben besloten gezien het feit dat wij allemaal vrijwilligers zijn om niet met een borg  te werken, maar lever je de sleutel niet in dan worden de vervangingskosten echter wel in rekening gebracht.  Heb je nog vragen of opmerkingen, kom dan gerust op maandag- of dinsdagavond en dan zullen we deze proberen te beantwoorden.

Johan Verstege, bestuurslid accommodatie.