schoonmaken kleedkamers

Vrijdag 19 september 2014 – Het schoonmaken van de accommodatie wordt wekelijks uitgevoerd door vele vrijwilligers. Op maandagavond zijn per toerbeurt 3 ouders ingeroosterd om de kantine, de hal, de wc’s in de hal, de bestuurskamer en de oude bestuurskamer schoon te maken. Op vrijdagavond is er iedere week een ander elftal aan de beurt om de kleedkamers schoon te maken, inclusief het pad naar de kleedkamers toe en de wc’s in de kleedkamergang.

Voor het schoonmaken van de kleedkamers is een nieuw rooster gemaakt en deze is terug te vinden op de site via club-rooster-schoonmaakrooster. Inmiddels hebben ook alle leiders een mail gekregen met daarin de planning voor het komende half jaar.

Voor de maandagavond is het schema ook bekend gemaakt en inmiddels naar de betreffende personen gemaild.

Vorden B1 is deze week aan de beurt voor het schoonmaken van de kleedkamers.