schoonmaakrooster

Zaterdag 7 februari – Naast de wekelijkse schoonmaakbeurt van de kleedkamers door de dinsdagploeg, wordt ook iedere week op vrijdag (of donderdag)avond de kleedkamers nog een keer goed schoon gemaakt voordat het wedstrijdweekend begint. Voor de 2e helft van het seizoen is het schema per elftal weer opgemaakt, dus kunnen alle leiders/trainers voor hun team een kruisje zetten in de agenda!

Het complete schema is terug te vinden op onze site via het menu ‘Club’ en daarna ‘Roosters’. Via dit menuonderdeel is ook de uitleg en de bijzonderheden rondom het schoonmaken van de kleedkamers terug te vinden. Alle senioren- en juniorenteams komen per half jaar 1x aan de beurt en het schema loopt dan ook t/m eind mei.

Op iedere maandagavond wordt de kantine schoon gemaakt door een groep van in totaal 21 vrijwilligers. Deze schoonmaakgroep is verdeeld over 7 groepen, zodat iedere maandagavond 3 vrouwen de gehele kantine, hal, sanitair, bestuurskamer en oude bestuurskamer schoon maken. De dames hebben een hele korte winterstop gehad, want zij zijn in week 4 alweer begonnen, mede doordat er ook andere activiteiten zijn geweest zoals het darten, wielrennen en nieuwjaarsreceptie. Ook dit rooster is terug te vinden op de website in het menu ‘Club-Rooster – Schoonmaakrooster’.

Wekelijks schema (maandagavond) schoonmaken ‘kantine’ : schoonmaakrooster 2014-2015

Wekelijks schema (donder- of vrijdag) schoonmaken ‘kleedkamers’ : schoonmaakschema 2014-2015 na de winterstop