kantine vorden

Zondag 23 november 2014 – Nadat vrijdagavond de kantine nog omgetoverd was tot een waar danspaleis en alle interieur eruit was gehaald ten faveure voor een danskooi, een podium met allerelei apparatuur en muziekboxen en de vloer lag bezaaid met confetti, resten dropshots en veel, heel veel lege plastic glazen, werd gisterenmiddag de ruimte omgetoverd tot een prachtige gezellige en moderne voetbalkantine.

Het thema van de accommodatiecommissie luidt de komende tijd ‘van buiten naar binnen’. Terwijl de afgelopen twee jaar buiten de velden, de oefenhoek, de ruimte om de velden heen en de dug-outs en ballenvangers zijn opgeknapt, wordt de komende twee jaar aan de ‘binnenkant’ van de accommodatie gewerkt. Er komt een overkapte ruimte aan de achterkant ten behoeve van het bergen van allerlei spullen, intern worden enkele ruimtes anders benut en verbouwd en tevens komt er in de gang naar de massagekamer voor alle elftallen diverse kluizen. Maar de kantine is het eerste project en met dank aan de club van 50 heeft v.v. Vorden er weer een parade-paardje erbij. Prachtige tafelbladen van de Bovenste Plank, schitterend onderstel van Barendsen Staalconstructies en sublieme stoelen volledig bewerkt door Vos Lakverwerking en lekkere zitjes gemaakt door Joop Jansen. Wij zijn dene zijn deze bedrijven erg erkentelijk  wat zij voor de v.v. Vorden hebben gerealiseerd. Ook in de bestuurskamer zijn de nieuwe stoelen te bewonderen (zie foto hieronder). Tijdens de gezellige ‘club van 50’ avond is gisterenavond het nieuwe interieur in gebruik genomen.

De avond  stond verder in het teken van de ‘bal gehakt’. In samenwerking met onze sponsor ‘Keurslager Vlogman’ hebben gisteren de ruim 50 bezoekers in groepjes van 8 ieders een eigen gehaktbal mogen maken en braden. Uiteindelijk was er een vakjury bestaande uit Riki, Freddy en Mark die mochten bepalen welke gehaktbal de winnaar zou worden en vanaf dit weekend zowel in de kantine als bij slagerij Vlogman te verkrijgen is onder de naam ‘Bavo-Bal’.

bavo balletje

kantine vorden nieuw