Niels Siemerink

Vorden 16 april 2016 – ‘Och, ik kan er altijd een appje aan wagen’ , dacht Niels Siemerink toen hij vorige week iets las over een voetbalquiz, geldprijzen en Matchwinner. Nog geen half uur later had hij een mevrouw aan de telefoon die hem uitnodigde om in een radioprogramma mee te doen aan de betreffende voetbalquiz. Tien minuten live op de radio en vijf vragen later was Niels de winnaar en had hij maar liefst € 2.500,– gewonnen voor onze club.

RTL is afgelopen week begonnen met een nieuwe TV-programma, RTL Matchwinner, en met een flinke reclame- en marketingactie werd dit nieuwe programma gepromoot. Zo werd ook via de radiozender Q-music de nieuwe voetbalquiz aangeboden en door snel een appje te sturen, kreeg Niels afgelopen dinsdag de uitnodiging om live tijdens het programma van Lars Boele de voetbalquiz te spelen.

Het ging Niels goed af en nadat hij vier van de vijf vragen goed had beantwoord kreeg hij zo maar ineens de hoofdprijs van € 2.500,– overhandigd. Niels moest vooraf nog wel aangeven wat zijn favoriete club was en natuurlijk beantwoorde hij met ‘v.v. Vorden’, de club waar hij al 26 jaar lid van is en nu alweer 13 jaar in het 1e elftal speelt.

Wat er precies met het geldbedrag gaat gebeuren zal de komende tijd bekend worden gemaakt, maar wij willen hierbij sowieso ‘Nelis’ feliciteren met het behalen van de hoofdprijs en zijn hem zeer erkentelijk dat het bedrag volledig beschikbaar gesteld wordt voor onze club.

Geniet nog ff na van het radiofragment waarin Niels de hoofdprijs wint en houdt de website in de gaten over het nieuws over de hoofdprijs:

Geluidsfragment Q-Music met Niels Siemerink

Vorden DCS