logo-vvv-erediv-pool-gz-150x180-1Zondag 17 mei – Nick Eulink is na loting weekwinnaar geworden van de laatste speelronde in de vv Vorden-pool

Hij eindigde samen met Mark Borgonjen op de eerste plek, maar na loting is Nick de winnaar.

De laatste speelronde ging in veel gevallen nergens meer over en was eigenlijk niet meer te voorspellen. Ajax liet het compleet lopen tegen FC Dordrecht, Feyenoord verzuimde om de 3e plek veilig te stellen en NAC Breda en FC Groningen maakte er met 4-5 een feestje van.

Uiteindelijk is Annie Rakitow kampioen geworden van de lustrum-editie van de vv Vorden-pool. Met nog 1 wedstrijd te gaan was het verschil teruggelopen naar 2 punten, maar in de laatste wedstrijd behield Annie haar voorsprong en is zij winnaar geworden. Cees van Zuilen werd met 10 punten achterstand 2e. Het feest aan de Stationsweg is compleet met de 3e plek van André Siemerink.

Uiteindelijk nog meer feest voor de familie Siemerink. Fieke eindigde als 90e en ontvangt 10 euro. Evenals Lars Borgonjen, Ties Garritsen, Jan Groot Jebbink en André Garritsen.

De prijzen kunnen met het Wikee-toernooi weer opgehaald worden. Dit vindt plaats op 30 mei. Mocht je er niet zijn, laat het dan even weten.

Organisatoren voor de pool van volgend seizoen kunnen zich nog steeds aanmelden bij voetbalpool.vorden@gmail.com

Rest ons niets anders dan alle deelnemers te bedanken voor al hun enthousiaste inzet.

Groeten van de organisatie,

Mark Borgonjen