Vorden, 2 december 2017 – De natte, koude en donkere maanden zijn weer aangebroken en dat houdt in dat er bij onze club op het Sportpark ‘t Grote Veld nog meer aandacht besteed dient te worden aan het onderhouden van onze kleedkamers. Op dinsdagmorgen maakt de dinsdagploeg de kleedkamers schoon en op vrijdagavond per toerbeurt een junioren- of seniorenelftal. Verder trekt iedere avond en op wedstrijddagen het laatste team de kleedkamers en gang/hal schoon. Vanaf deze week hebben wij in alle 10 kleedkamers en keuken nieuw materiaal beschikbaar gesteld en dit houdt in dat er per ruimte een professionele bezem, trekker en stoffer/blik aanwezig is. In de komende weken zullen ook de prullenmanden vervangen worden en tevens komen er ophangmechanismes voor het materiaal.

Al het materiaal is voorzien van een sticker en zodoende is het dus duidelijk welk materiaal in welke ruimte opgeborgen dient te worden. Trek na de laatste wedstrijd al het vuil en modder bij elkaar en ruim het met de stoffer&blik daarna op. In deze periode dient er extra aandacht besteed te worden aan de hal/gang van de kleedkamers en tevens het pad buiten naar de kleedkamers toen. Deze dienen regelmatig (laatste elftal, zaterdagdienst, Vorden 1 en alle teams op doordeweekse trainingsavonden) aangeveegd te worden. Alvast bedankt hiervoor!

Voor de volledigheid doen wij hierbij de indeling van de vrijdagavond voor de laatste weken van dit kalenderjaar (menu club/rooster)

30 november/1 december Vorden 1
7/8 december Vorden JO15-1