WimKuijper_logo.inddZaterdag 07 februari – De toernooicommissie van het Wim Kuijpertoernooi organiseert op 22 en 23 augustus 2015 het laatste Wim Kuijpertoernooi.

Aanleiding voor deze beslissing is dat een aantal commissieleden hebben aangegeven dat ze om totaal verschillende redenen willen stoppen met hun werkzaamheden voor het Wim Kuijpertoernooi.

Een tweetal onderwerpen waren van groot belang voor de toernooicommissie om het Kuijpertoernooi ook na 2015 te blijven organiseren, namelijk kunnen we op korte termijn minimaal 4 nieuwe commissieleden vinden en  hoe herstelt het bedrijfsleven zich van de crisis.

• De ervaring heeft geleerd dat het erg moeilijk is om nieuwe commissieleden te vinden, daar komt bij dat nieuwe commissieleden ook goed ingewerkt moeten worden en dat kost tijd.
  • Het wordt ieder jaar een steeds grotere klus om het toernooi financieel georganiseerd te krijgen en de verwachting is dat dit de komende jaren zeker niet zal verbeteren.

De toernooicommissie wil daarom, met de organisatie van het 25e Wim Kuijpertoernooi op 22 en 23 augustus, een periode van 25 jaar Wim Kuijpertoernooi op een waardige en succesvolle manier afsluiten.