FLyer 1e periodeZaterdag 25 oktober 2014 – Dit weekend is er weer volop activiteit op ons Sportpark ‘t Grote Veld. Na een inhaal- en bekerweekend afgelopen week zijn er vandaag 10 thuiswedstrijden gepland, waarvan Vorden C4G in Wichmond bij Sociï haar wedstrijd speelt. Morgen zijn er drie thuiswedstrijden gepland, waarvan natuurlijk de strijd om de 1e periodetitel bij Vorden 1 tegen Warnsveldse Boys 1 het hoogtepunt zal zijn.

De wedstrijd tussen Vorden 1 en Warnsveldse Boys leeft al de gehele week en zijn er zowel op het sportpark als op verschillende plekken in het dorp flyers rond gedeeld en posters opgehangen. Zo heeft de kantinecommissie een heel programma in elkaar gezet om het zondagmiddag voor, tijdens en vooral na de wedstrijd ook heel gezellig te maken. Tevens is een groep van ongeveer 15 leden/supporters bezig geweest met voorbereiding van enkele sfeeracties. Zondagmiddag is het de moeite waard om voor en na de wedstrijd goed op te letten op enkele acties aan beide kanten van de tribune!

Afgelopen week stond natuurlijk het nieuws van de contractverlenging van hoofdtrainer Michel Feukkink op de voorgrond en dit bracht vele positieve reacties teweeg, maar vanaf donderdagavond heeft het 1e elftal de focus weer volledig op as. zondag gericht. Zoals in de voorbeschouwing op deze site ook is te lezen door de uitspraken van aanvoerder Stefan Eggink is het team vol vertrouwen al is het zich natuurlijk bewust dat buurman Warnsveldse Boys een geduchte tegenstander is. De verwachting is dat het gezellig druk gaat worden op ons Sportpark ‘t Grote Veld, maar mocht u nu toch besluiten om thuis te blijven of een ritje te maken in de auto, zet dan de radio gewoon aan. Radio Optimaal FM is namelijk aanstaande zondag aanwezig voor een live-verslag van de 7e competitiewedstrijd van het 1e elftal.

Zondag speelt ook het 2e en 6e elftal een thuiswedstrijd. Het 6e elftal speelt om 09.30 uur en zal proberen ook de tweede wedstrijd achter elkaar te winnen. Het 2e elftal speelt dit seizoen voor het eerst reserve 3e klas en kan van een goed begin van de competitie spreken al hadden zij graag een paar puntjes meer gehad. Aanstaande zondag krijgt het elftal van trainer Wilbert Grotenhuys de laatste club uit het linkerrijtje, de Tubanters 1897, op bezoek en daarna zullen er voor de winterstop alleen nog tegenstanders uit het rechterrijtje spelen tegen het 2e elftal.  Belangrijke  weken dus voor het 2e team en wie weet kan het zondag as. voor een stuntje zorgen.

Ook buiten het sportpark zijn er activiteiten in Vorden waar onze club aanwezig is, want op zondagmorgen doen met de jaarlijkse Blubberrun ook een aantal jeugdteams mee. Dit prachtige loopfestijn dat in de modder in Linde wordt gehouden zorgt altijd voor een grote deelname, vooral ook omdat het inschrijvingsgeld ten goede komt aan het KWF.