Vorden, 12 maart 2017 – Er is gisteren voor het eerst in 2017 een compleet competitieprogramma afgewerkt en daarom was het ook weer een drukte van belang op ons Sportpark. S’morgens zorgde Vorden JO9-1 voor een prachtige wedstrijd tegen VIOD JO9-1 in de hoofdklasse en vermaakten de toeschouwers met een prachtige 7-4. Vorden JO13-1 zorgde voor een geweldige opkikker want in de hoofdklasse won de ploeg van trainer René Nijenhuis en Hugo van Ditshuizen met 2-1 van de Tukkers JO13-1 en kwam zodoende keurig uit op 10 punten. S’middags was het de beurt aan de JO19-1 en ondanks de afwezigheid van Sven, Luc, Ingmar, Sander, Bart, Max en Chris won het elftal met maar liefst 4-0 van Warnsveldse Boys JO19-1 met drie spelers (Niels, Kris en Nathan) van de JO17-1. Vorden JO19-2 was toen aan het einde van de middag al de koppositie aan het vieren, want door een overwinning op Neede JO19-2 staat de ploeg van Ferdi Loman op 9 punten uit 3 wedstrijden.

Voor alle uitslagen van de jeugd op zaterdag 12 maart klik hieronder op de link van de ‘Johan Stapper uitslagensite’ en selecteer bovenin voor ‘hele periode’.