Mc12015

Woensdag 22 april – Zaterdag 25 april as. speelt ons meidenteam de MC1D tegen de meiden van Blauw Wit uit Holten.

Deze wedstrijd is niet zomaar een wedstrijd maar gaat over het verdelen van de eerste drie plaatsen in deze competitie. Bij winst van Vorden is het in theorie nog mogelijk om kampioen te worden. Maar we blijven afhankelijk van andere teams. Als Enter Vooruit punten morst en wij blijven winnen zit de 1e plek er nog in. Spannend dus maar vooral ook leuk.

Bij deze willen wij dan ook iedereen oproepen om zaterdag naar sportpark ’t Grote Veld te komen en het team aan te moedigen. Laat Blauw Wit weten dat het meiden voetbal in Vorden leeft met veel toeschouwers.

Vaders, moeders, verzorgers, grootouders en alle Vordenaren komt allen en maak er een mooie happening van .

De wedstrijd begint om 11:30.