Vorden, 27 september 2017 – De KNVB heeft haar website en APP ‘voetbal.nl’ vernieuwd en gewijzigd en door de komst van de wedstrijd APP is ook het clubprogramma Sport-link aangepast. Bij v.v. Vorden is net als bij de andere 2.750 verenigingen veel werk verzet waarbij vooral onze wedstrijdsecretaris bij de jeugd, Gerben Smid, veel tijd en energie en uitzoekwerk voor zijn rekening heeft genomen om te zorgen dat alle scheidsrechters, leiders en wedstrijdcoördinatoren de wedstrijdAPP goed kunnen gebruiken. Daarnaast hebben wij bij v.v. Vorden ook de applicatie Mijnclub.nu, aangezien dit voor ons een perfecte aanvulling is om wedstrijdinformatie via schermen en website weer te geven. Ook deze applicatie is met een nieuwe versie gekomen en vandaar dat o.a. ook de teampagina op onze site is veranderd.

Iedere teampagina begint met de traditionele teamfoto, die nu voor nagenoeg alle teams voor dit nieuwe seizoen weer is gemaakt (alleen 1e, 4e, 35+1, JO11-2, MO17 en MO15 komen dit weekend aan de beurt). Daaronder komt de teampagina vanuit mijnclub.nu waarbij er eerst het logo wordt getoond van de shirtsponsor en daaronder de competitie- en bekergegevens.

Onder het logo van de shirtsponsor heb je een keuzemenu tussen ‘competitie’ of ‘beker’. Naar gelang je de keuze maakt worden onderaan de betreffende gegevens getoond, zoals gespeelde wedstrijden, uitslagen, stand en programma.

Aan de rechterkant van de home-page van vv-vorden.nl staat altijd de eerstvolgende wedstrijd vermeld van Vorden 1 en daaronder de actuele stand. Ook deze is veranderd en kun je tegenwoordig met de schuifbalk helemaal in beeld krijgen.

Via mijnclub.nu hebben wij ook altijd een ‘Vorden APP’ gehad, maar deze is met de nieuwe versie voorlopig nog niet beschikbaar. Aangeraden wordt om de algemeen voetbalAPP van de KNVB te gebruiken, namelijk ‘Voetbal.nl’