Michel FeukkinkWoensdag 22 oktober 2014 – In de afgelopen week zijn trainer Michel Feukkink en het bestuur van v.v. Vorden overeengekomen om het contract te verlengen t/m het seizoen 2015-2016. Beide partijen zijn vol vertrouwen over de samenwerking en vandaar dat na dit seizoen Michel Feukkink voor het vijfde achtereenvolgende jaar hoofdtrainer is van v.v. Vorden.

‘De spelersgroep en de begeleiding hebben duidelijk aan ons aangegeven dat er voldoende vertrouwen is om met de trainer Michel Feukkink verder te gaan’ en vandaar dat wij als bestuur ook erg tevreden zijn dat Michel ‘Ja’ heeft gezegd tegen het aanbod om het contract te verlengen’, aldus William van der Veen en Marc van der Linden, resp. voorzitter en bestuurslid voetbalzaken. ‘Wij zijn ook erg tevreden over de ontwikkeling van de spelersgroep en het is mooi om te zien dat dit ook resulteert in een goede klassering op de ranglijst, maar wat eigenlijk nog belangrijker is dat het uiterste van de mogelijkheden uit de groep wordt gehaald, en dat wij hebben geconstateerd dat dit proces volgens de spelers en de trainer nog niet ten einde is’.

‘Ik heb het erg naar mijn zin bij v.v. Vorden en vindt het erg prettig om te bemerken dat de spelersgroep nog niet klaar is met mij als trainer en graag verder wil, want dat is voor een trainer natuurlijk altijd prettig om te horen. Maar ik sta er precies hetzelfde in, want ik ben ook nog niet klaar met de spelersgroep en kijk er dan ook naar uit om verder te gaan met het team. Wij zijn met elkaar een weg op gegaan door bijvoorbeeld dit seizoen met een nog uitgebreidere selectie te werken en ik vind het mooi om dit proces verder te vervolgen en wie weet plukken wij er al heel snel de vruchten van’, aldus een enthousiaste en tevreden Michel Feukkink.

Tenslotte geeft voorzitter William van der Veen nog aan dat er binnen alle geledingen van de club een positief gevoel heerst over het aanblijven van Michel als trainer. ‘Het is zeer bijzonder om te merken dat zowel bij de supporters, als bij bijvoorbeeld de jeugdtrainers maar ook bij de vele vrijwilligers in de kantine en in de dinsdagploeg het verlengen van het contract van Michel zo positief wordt beleefd.’