Man of The Match Vorden 1

Vorden 10 juni 2016 – Dit seizoen werd voor het eerst bij v.v. Vorden na iedere thuiswedstrijd van het 1e elftal door de jury met ‘grijze en wijze mannen’ een ‘Man of the Match’ gekozen. Door het gehele seizoen kwamen diverse spelers deze eer te beurt en in de één na laatste wedstrijd werd zelfs het gehele team gekozen, toen na een geweldige teamprestatie de latere kampioen Quick 1888 met 1-0 werd verslagen. In de laatste thuiswedstrijd tegen OBW werd als eerbetoon voor een geweldig debuutseizoen in de 2e klas trainer Michel Feukkink uitverkozen tot ‘Man of the Match’. En zo werd het 1e seizoen in de 2e klas KNVB ook op dit gebied op een opvallende wijze afgesloten.

michel feukking speler van de week

Jan Lindenschot overhandigt de bijbehorende prijs aan trainer Michel Feukkink, die in zijn 5e seizoen bij v.v. Vorden, samen met zijn overige stafleden Gerrit Wenneker, Tim Vrielink, Eddy Hiddink, Ard Kettelerij en Roy Dommerholt, een prima prestatie heeft geleverd door keurig in het linkerrijtje te eindigen in het eerste seizoen in de 2e klas KNVB. Na afloop van deze wedstrijd en ook tijdens de supportersavond afgelopen zaterdag in de kantine werd er met veel plezier terug gekeken op dit seizoen, waarbij slechts 5x werd verloren, de ploeg met 20 tegendoelpunnten de minst gepasseerde verdediging had en, zoals het de laatste seizoenen steeds gaat, vooral in de thuiswedstrijden prima resultaten behaald heeft.

Klik hier voor de uitslagen van “Man of the Match’ van het gehele seizoen