vorden app

Vorden, 5 april 2015 – Morgenmiddag, 2 paasdag, staat de topper in 3c op het programma. Vorden 1 heeft vanaf de 1e speeldag de koppositie ingenomen in de 3e klas en na de overwinning op Doetinchem, afgelopen zaterdag is één ding zeker; Ook na de topper op de 21e speeldag tegen RKZVC blijft het team van trainer Michel Feukkink nog steeds koploper! Maar alle supporters, aanhangers en geel-zwarte toechouwers willen natuurlijk morgen maar één ding en dat is de voorsprong van 5 punten uitbouwen naar 8 punten. Samen met de Vorden-Fanatics roepen wij dan ook iedereen op om morgenmiddag mee te gaan naar Zieuwent!

De Vorden-Fanatics hebben vanaf de thuiswedstrijd tegen AZC een heel plan opgezet voor de resterende competitiewedstrijden van Vorden 1. Deze jeugdige groep supporters wil met sfeeracties nog meer ‘reuring’ geven aan vooral de thuiswedstrijden van het 1e elftal. Voor de thuiswedstrijden tegen Reünie (12 april) en PAX (3 mei) staat er heel wat op het programma, maar ook tijdens de topper tegen RKZVC morgenmiddag om 14.00 uur in Zieuwent zullen zij van zich laten horen en zien.

Afgelopen zaterdag werd tijdens de wedstrijd van Vorden 1 tegen Doetinchem 1 het nieuwe spandoek onthult (zie foto hieronder) en deze zal ook met de uitwedstrijd tegen RKZVC te bewonderen zijn. Verder roepen de Vorden-Fanatics alle supporters van Vorden op om zoveel mogelijk met geel-zwarte sjaal of paraplu te komen. Heb je nog geen sjaal dan is deze te verkrijgen in de kantine of op wedstrijddagen bij de entree van ons Sportpark.

Steun Vorden 1 en kom morgenmiddag naar de topper RKZVC-Vorden en maak er met elkaar een fraai geel-zwart voetbalfeest van!

vorden fanatics