busreisVrijdag 21 november 2014 – Aanstaande zondag speelt zowel het 5e elftal (FC Warken United), Vorden E1 en Vorden 1 een uitwedstrijd tegen Reunie in Borculo. Vandaar dat er is besloten om een bus te laten rijden die om 11.45 uur vertrekt vanaf het voetbalveld.

Vorden 5 speelt s’morgens om 10.00 uur de wedstrijd tegen Reunie 5 en gaan op eigen gelegenheid (chauffeurs!) naar Borculo toe, maar hebben al wel een plek in de bus gereserveerd voor de terugweg. Vorden E1 speelt om 12.30 een wel heel bijzondere voorwedstrijd, want samen met Reunie E1 is afgesproken dat deze kampioenswedstrijd is verplaatst van zaterdag naar zondag. Vorden E1 zal op eigen gelegenheid naar Borculo reizen omdat zij al om 12.30 uur moeten voetballen. Als Vorden E1 de wedstrijd weet te winnen dan zijn zij najaarskampioen in hun klasse. Vorden 1 tenslotte speelt de belangrijke uitwedstrijd tegen de promovendus uit Borculo en deze wedstrijd begint om 14.00 uur. De groep met trainer Michel Feukkink heeft een vrij weekend achter de rug en na twee lekkere trainingen zijn zij erop gebrand om de ongeslagen status in 3c ook na 10 wedstrijden te behouden.

De bus vertrekt om 11.45 vanaf het Sportpark ‘t Grote Veld en er zijn nog 14 plaatsen beschikbaar. Heb je zin om mee te gaan meld je dan aan via de mail vvvordenbestuur@gmail.com (wie het eerst komt, wie het eerst maalt) en de kosten bedragen € 5,–.

rugsponsor wentink

Vorden E1