busreis vorden 2

Vorden 10 september 2015 – Aanstaande zondag speelt het 1e elftal de uitwedstrijd tegen BVC’12 uit Beek-Ubbergen. Samen met de uitwedstrijden tegen Leones (Beneden Leeuwen), WAVV (Wageningen) en Hatert (onder Nijmegen) behoort deze reis naar Beek-Ubbergen tot de verste uitwedstrijden dit seizoen in de 2e klas. Vandaar dat er is besloten om voor de spelers en supporters een bus in te zetten en deze zal om 11.30 uur vertrekken vanaf het sportpark. Opgave kan via Eddy Hiddink en hier geldt ‘wie het eerst komt, wie het eerst maalt’.

Er is nu nog plaats voor 34 personen en je kunt je opgeven via 06-10057885 (Eddy Hiddink). De kosten zijn 7,50 Euro per persoon en graag gepast betalen bij vertrek vanaf het sportpark. De bus zal rond 17.30 uur weer terug zijn in Vorden.