in memoriam

Vorden 26 november 2016 – Afgelopen donderdag hebben wij het trieste bericht ontvangen dat door een éénzijdig ongeval onze trouwe vrijwilliger van de dinsdagploeg en oud-jeugdwedstrijdsecretaris André Wendriks op 71 jarige leeftijd om het leven is gekomen. André heeft jarenlang in Duiven gewoond waar hij bij de plaatselijke voetbalclub DVV  in het bestuur heeft gezeten en een periode zelfs voorzitter is geweest. Toen hij samen met zijn vrouw in Vorden kwam wonen, is André al heel snel in contact gekomen met onze club. Van 1999 t/m 2004 heeft hij in het jeugdbestuur gezeten en is in deze periode ook nog een paar jaar jeugdwedstrijdsecretaris geweest.

Nadat hij enkele jaren geleden met zijn gezondheid kwam te zitten, nadat hij was getroffen door een hersenbloeding bleef hij trouw naar het sportpark komen. Hij zette zich in bij de dinsdagploeg en verder was hij iedere zondag trouwe supporter van Vorden 1 en was hij ook regelmatig bij de lagere senioren en bij de jeugdwedstrijden aanwezig.

Wij willen hierbij namens alle leden en het bestuur van de v.v. Vorden de familie Wendriks veel sterkte wensen bij het verwerken van dit verlies en zullen morgen voor de wedstrijd van Vorden 1 een minuut stilte houden ter nagedachtenis aan André.

andre-wendriks-4