meidenteam MC1

Dinsdag 23 september 2014 – Het nieuwe meidenteam van v.v. Vorden, Vorden MC1D, laat zich duidelijk zien op het Sportpark ‘t  Grote Veld. Twee zaterdagen achter elkaar speelden zij een thuiswedstrijd en afgelopen zaterdag showden zij voor het eerst de nieuwe warming-up shirts van sponsor Mark Zelle.

Met het fraaie logo van Forzaplaza-Teamkleding achter op de opvallende roze shirts liepen de meiden van Vorden MC1D trots uit de kleedkamer om de warming up te gaan doen voor hun 2e competitiewedstrijd. Sowieso heeft het meidenteam veel aandacht en bekijks omdat  voor het eerst in de historie van de voetbalvereniging Vorden een meiden/damesteam in de competitie mee speelt. Zij laten keurig voetbal zien en hebben niet alleen al twee overwinningen behaald, maar krijgen vooral veel bijval van het publiek en de tegenstander over het prima spel dat zij met elkaar laten zien.

Hou dit team in de gaten en kom gerust eens op een zaterdag kijken en binnenkort verschijnt op de site ook nog een bericht over de nieuwe shirtsponsor. Voor een sfeerimpressie van één van de thuiswedstrijden kunt op de site van Johan Bolink kijken naar een reeks foto’s :

publieke belangstellingForzaPlaza teamkleding