Vorden, 5 november 2017 – Dit seizoen heeft v.v. Vorden voor het eerst in alle vier elftalklasse’s in samenwerking met buurman (sorry buurvrouw) Socïi een meidenteam ingeschreven in de competitie. De MO19-1, MO17-1, MO15-1 en MO13-1 doen het alle vier erg goed en door de samenwerking met Socïi is er bij alle vier teams een prima mix in zowel speelsters als begeleiding van leden uit Wichmond/Vierakker en Vorden. De MO19-1 staat keurig bovenin de 2e klasse en heeft binnenkort de topper tegen Warnsveldse Boys op het programma staan, de MO17-1 doet het erg goed in de 1e klas en staat ook bij de eerste vijf en de MO15-1, die in haar geheel in Wichmond traint en speelt, speelde gisteren keurig gelijk met 3-3 (!) tegen de nummer twee Eerbeekse Boys MO15-1. De MO13-1 speelde gisteren tegen Sp. Lochem en fotograaf Johan Bolink was aanwezig om een fraaie reportage te maken.

Er stond gisterenmorgen voor de meiden van MO13-1 een fraai affiche op het programma, want zij moesten het opnemen tegen de buurmeiden uit Lochem en deze hadden 1 puntje minder op de ranglijst dan de vordense meiden. Onder leiding van Dick Wesselink, Erwin Hiddink en Jeroen de Jonge werden de meiden van v.v. Vorden-Socïi goed klaar gestoomd (zie foto) en vanaf het begin af aan waren de geel-zwarten de overheersende partij. Met een keurige uitslag, fraaie doelpunten, mooi aanvalsspel en sowieso een heerlijke voetbalmorgen werd Sportclub Lochem verslagen met 7-1 en staan de meiden met 10 uit 5 op een prima 3e plaats.

Klik op onderstaande foto’s om naar de reportage van Johan Bolink te gaan: