vorden bon-boysZondag 5 oktober – Met drie verliespartijen (2e, 5e en 6e) en een gelijk spel van het 3e elftal, leek het 5 minuten met een tegenvallende 0-0 van het 1e elftal tegen Bon. Boys een matige zondag te worden voor v.v. Vorden. Maar door een doelpunt van Eric Oldenhave in de 89e minuut heerste er aan het einde van de dag toch een feeststemming. Het 1e elftal staat met 15 uit 5 ongeslagen bovenaan in de 3e klasse!

Het 2e elftal speelde thuis tegen AJC 2 uit Losser en moest in de 2e helft steeds in de achtervolging om toch nog een punt te behalen. Maar telkens als de aansluitingstreffer door Vorden 2 was gescoord, maakte AJC direct daarna weer een verschil van twee. Dus na de 3-2 werd het direct weer 4-2 en na de 4-3 was het wellicht wachten op de 4-4, maar AJC scoorde ook nog de vijfde treffer en werd de eindstand 3-5. Vorden 3 had al drie keer gewonnen, maar het elftal van trainer Jeroen Tijssen verloor gisteren de eerste competitiepunten van dit seizoen in Wichmond tegen Sociï 2 : 0-0. Vorden 4 was vrij en het 5e en 6e elftal konden jammer genoeg hun wedstrijd ook niet winnend afsluiten.

Via de button ‘wedstrijdverslagen’ kunt u het verslag van Vorden 1 – Bon.Boys 1 lezen en tevens is via de site van Johan Bolink de fotoreportage terug te zien.