logo-vvv-erediv-pool-gz-150x180-1Zondag 15 februari – Met 45 punten is Mark Borgonjen voorlopig de koploper in speelronde 23 van de vv Vorden-pool.

Met 3 compleet goed voorspelde wedstrijden heeft hij een klein gaatje van 7 punten naar de achtervolgers. Deze wordt aangevoerd door Germa ten Duis. Zij heeft 38 punten en achter haar staan André Eggink, Michael Hulleman en Friso Balvert met 37 punten.

Het meeste opvallende was wel de nederlaag van Feyenoord bij Heracles Almelo. Dit had dan ook bijna niemand aan zien komen. Verder hadden een aantal mensen wel Wolfsburg laten winnen van Bayer Leverkusen, maar dat het een knotsgekke 4-5 zou worden had ook niemand durven voorspellen.

Vandaag nog 5 wedstrijden, dus er is genoeg ruimte voor de achtervolgers om Mark van de 1e plek te stoten.

Voor de stand ga naar Pool vv Vorden en klik op weekuitslag