Vorden, dinsdag 9 mei 2017 – De laatste wedstrijd van het seizoen heeft ons vlaggenschip helaas niet winnend kunnen afsluiten, maar na afloop van de wedstrijd hoorde je dat iedereen een gelijkspel wel terecht vond.  Na een goed seizoen waarin meer punten behaald werden dan vorig jaar vond de “jury” dat de trainer samen met zijn jongens een goede prestatie hadden geleverd. Michel is dan ook verkozen als man of the match voor de goede seizoenprestatie.

Op onderstaande foto reikt vaste supporter en oud speler van het eerste elftal, Jopie Westerveld,  de cheque, die beschikbaar is gesteld door teamsportdeal, uit aan trainer Michel Feukkink.

Het seizoen zit er weer op en wij hebben er weer 12 thuiswedstrijden op zitten. Namens de “jury” worden de supporters bedankt voor hun steun tijdens alle wedstrijden.