De tweede editie van de ‘Vordense Zeskamp’, dat op 3 september 2022 georganiseerd wordt door Voetbalvereniging Vorden, Vollebyalvereniging DASH en Zwembad ‘In de Dennen’, heeft nu al 24 teams! De laatste week voor het inschrijven gaat echter vandaag in, dus geef je nu nog op want 24 juli aanstaande stopt de inschrijvingsperiode. Tip nog snel even je buurman/buurvrouw, vriend of vriendin, collega , een andere sport- en evenementenliefhebber of geef je zelf een schop onder je kont om toch die inschrijving nu echt te voltooien. Na 24 juli is dit niet meer mogelijk en je vergeeft het jezelf nooit meer wanneer je om deze reden het spektakel op 3 september moet missen …! Inschrijven doe je via de speciale website ; www.vvvorden.nl/zeskamp of klik direct hier. Like, deel, app, twitter en schreeuw dit bericht voort!