vorden-jo11-1

Vorden 18 december 2016 – Gisterenmorgen op een geheel verlaten Sportpark stond er nog één inhaalwedstrijd gepland, nl. Vorden JO11-1 tegen Zelos JO11-1 in de 1e klasse. Terwijl de vlaggen al uit de masten waren gehaald, de dinsdagploeg voor de laatste keer in 2017 het Sportpark had schoon gemaakt en de 35+/45+ op donderdagavond de kleedkamers nog een keer een goede beurt hadden gegeven, speelden gisteren de jongens uit Vorden en Zelhem nog een mooie laatste wedstrijd van dit kalenderjaar tegen elkaar. Vorden won nipt met 4-3 en zorgde zodoende voor de definitieve afsluiting van het kalenderjaar 2017. Iedereen kan nu echt van de winterstop genieten en de voetbalschoenen even voor een drie weken in het vet zetten.

JO11-1