Vorden B2

Vorden 20 mei 2016 – Wie gisterenavond niet beter zou weten had gedacht dat het een zaterdag zou zijn met vele competitiewedstrijden van de jeugd, als je alleen af ging op het aantal geparkeerde auto’s rond het Sportpark. Het was echter een ‘normale’ donderdagavond, maar de enorme drukte werd veroorzaakt omdat de E- en F-teams hadden besloten de laatste trainingsavond te voorzien van een ouder-kind wedstrijd. Zodoende waren er op alle drie speelvelden volop voetbalactiviteiten en kregen als toetje de meiden van E6 ook nog eens volop ondersteuning bij hun laatste competitiewedstrijd tegen koploper Reunie E4.

Op donderdagavond 26 mei wordt er dan nog een laatste trainingsavond gehouden door de senioren en deze avond wordt traditioneel afgesloten met spare-ribs en kippeboutjes van Jopie, Gert, Frans en Arend. Als daarmee dan een streep wordt gezet onder het seizoen 2015-2016 is het daarna tijd voor de evenementenperiode. Want komend weekend vindt het jeugdkamp al plaats, volgende week zaterdag is er het Wikee de Vikingtoernooi, zaterdag 4 juni vindt de supportersavond plaats, zondagmiddag 5 juni komt de club van 50 bij elkaar en tenslotte is er nog de avondvierdaagse die ook dit jaar wederom door v.v. Vorden wordt georganiseerd.

Vorden B2 2