Vorden, 23 december 2017 – Wij hebben afgelopen week afscheid moeten nemen van onze super supporter Johan Stapper en vandaag zal de besloten begrafenis plaats vinden op het kerkhof in Vorden. In zijn laatste week voor zijn overlijden heeft Johan aangegeven dat hij nog graag één keertje naar ons Sportpark wilde komen, maar jammer genoeg was dit voor hem niet meer mogelijk. Vandaar dat besloten is dat hij vandaag tussen 13.30 uur en 14.00 met de rouwstoet voor de laatste keer naar zijn plek bij v.v. Vorden zal rijden en wordt  bij de poort de laatste eer bewezen. De kantine is tussen 13.00 en 14.30 uur geopend, zodat leden, supporters, vrijwilligers enz. van onze club aanwezig kunnen zijn bij dit moment.