knvb beker oost

Vorden 22 oktober 2015 – Komend weekend worden er maar 8 wedstrijden gespeeld bij v.v. Vorden. Zoals al vele jaren het geval is heeft de KNVB ook dit seizoen op de 8e speeldag (A-Categorie) en 7e speeldag (B-categorie) een ‘vrij’ weekend gepland. De A1, A2 (beide thuis) en de meiden van E6 (uit) spelen een inhaalwedstrijd evenals het 5e op zondag (uit). Voor de 2e ronde van de KNVB-beker (knock-out fase) zijn C2, D3 en E1 geplaatst en zij spelen komende zaterdag resp. thuis tegen Ulftse Boys en FC Zutphen en uit tegen Sp. Deventer. Tenslotte komen de Mini F pupillen ook in actie en dit keer wordt er gespeeld bij Ratti.

Ga voor meer informatie over het gehele programma dit weekend naar de button ‘wedstrijdprogramma’ in het linkermenu van deze site, of klik op deze link.

Volgende week maandag speelt de B1 een oefenwedstrijd in Gaanderen tegen VVG’25 en speelt het team ‘Onder 21’ haar eerste uitwedstrijd van het seizoen. Op dinsdag 27 oktober wordt de 2e poulewedstrijd afgehandeld en spelen zij uit tegen het duitse Spgg Vreden (net over de grens bij Winterswijk).