vorden d4 zaterdag 20 september

Donderdag 27 november 2014 – In het komende weekend wordt de één na laatste speeldag van de 1e competitiehelft afgewerkt en aangezien de jeugdteams in een halfjaar competitie spelen, kunnen er enkele teams zaterdag kampioen worden.

Allereerst heeft de C2 afgelopen woensdag de inhaalwedstrijd tegen FC Zutphen C3 met 2-1 gewonnen en speelt daarom aanstaande zaterdag een ware kampioenswedstrijd. Op de laatste speeldag spelen nl. Klein Dochteren C1 en Vorden C2, beide koploper met 30 punten uit 10 wedstrijden, tegen elkaar op het complex bij café de Zonnebloem in Lochem. Omdat Vorden C2 een beter doelsaldo heeft, mag het zich ook bij een gelijkspel al kampioen noemen. Wij wensen de spelers en begeleiders van Vorden C2 heel veel succes en plezier aanstaande zaterdag!

Bij de pupillen komt Vorden D4 in actie tegen koploper Almen D1, maar hier is de situatie iets ongunstiger voor de geel-zwarten als bij de C2. Vorden D4 heeft 10 wedstrijden en 27 punten net als de nummer drie Witkampers D3G en koploper Almen D1 heeft ook 27 punten maar dan uit 9 wedstrijden. Komende zaterdag moet Vorden D4 dus winnen van Almen om de groen-witten voorbij te streven, maar daarna moet het nog een week wachten voordat Almen haar laatste wedstrijd heeft gespeeld. Almen D1 heeft namelijk een beter doelsaldo en mochten zij daarna de laatste wedstrijd winnen, dan komen zij weer in punten gelijk te staan en is het doelsaldo doorslag gevend. Vorden D4, jullie hebben een prima half jaar achter de rug en maak er een mooie pot van tegen Almen D1 en wie weet …..

Bij de allerjongsten is afgelopen zondag Vorden E1 al kampioen geworden tegen Reunie E1 en aanstaande zaterdag kan hier Vorden F1 ook nog achteraan komen. Vorden F1 heeft afgelopen zaterdag de belangrijke wedstrijd tegen de nummer twee FC RDC F1 met 2-3 gewonnen en heeft zodoende de beste papieren. F1 speelt aanstaande zaterdag thuis tegen Helios F1 en met vijf punten voorsprong op Witkampers F1 en FC RDC F1 en nog twee wedstrijden te gaan kan er met een overwinning feest gevierd worden. Vorden F1 heel veel succes en plezier aanstaande zaterdag!

Vorden D4

Vorden F1