bjorn langwerden

Dinsdag 9 september 2014 – Het komende weekend staat de start van de competitie voor alle elftallen in de B-categorie op het programma. Dit houdt in dat op zaterdag alle junioren en pupillen de eerste competitiewedstrijd hebben en dat zondag het 3e t/m 6e voor het eerst in actie komt.

De beide wedstrijdsecretariaten, de TJC, de seniorencommissie, de materiaalman, de leiders/trainers en coaches en natuurlijk de spelers zelf zijn de afgelopen weken druk bezig geweest met de voorbereiding. Er dienen voor enkele teams nog ‘enkele puntjes op de i’ te worden gezet en zowel de TJC als de seniorencommissie hebben hierover deze week de laatste vergaderingen. Als dit de komende week is afgerond dan is iedereen klaar voor de start van het seizoen en kunnen alle 27 teams (de Mini F’s beginnen een paar weken later) de wei in.

Komende zaterdag staan er 10 wedstrijden op het programma op ons Sportpark ‘t Grote Veld en zondag worden er drie thuiswedstrijden afgewerkt.