logo vorden app

Vorden 29 januari 2016 – In het verleden was er altijd sprake van een ‘echte’ winterstop en hadden de elftallen van begin december t/m half februari vrij af. Tegenwoordig begint voor het 1e elftal de competitie alweer half januari en komend weekend moet zelfs een pupillenteam en twee lagere senioren alweer de wei in. Het blijft echter wel een ‘rommelige’ periode want volgende week is iedereen weer vrij van competitieverplichtingen aangezien het ‘carnavalsweekend’ betreft, maar vanaf 13 februari komt iedereen, inclusief pupillen, weer in actie.

Vorden 1 speelt zondagmiddag uit tegen DCS uit Zevenaar, de huidige nummer 14 van 2I. Vorden D1 speelt in de hoofdklasse haar 1e wedstrijd in 2016 uit tegen Bennekom. Op zondagmorgen komen het 3e (uit tegen Socïi 2) en het 4e (thuis) ook nog in actie voor de competitie.

Klik op de menuoptie aan de linkerkant van de site ‘Wedstrijdprogramma’ om te zien welke teams het komend weekend ook nog oefenwedstrijden spelen.