vorden 1 thuis tegen beltrum

Vorden 12 februari 2015 – De KNVB heeft de gehele speelronde van afgelopen zaterdag bij de jeugdafdeling herpland op zaterdag 14 maart. Alle afgelaste wedstrijden van afgelopen zaterdag (uit en thuis) worden dus ingehaald in dit 1e inhaalweekend van 2015. De afgelaste wedstrijd van Vorden 1, thuis tegen Doetinchem, is herpland op zaterdag 4 april (paaszaterdag). Dit houdt in dat zowel op zaterdag (17.00 uur) en op maandag (14.00 uur) het 1e elftal tijdens de pasen in actie komt tegen resp. Doetinchem en RKZVC.

De winterse weersomstandigheden hebben ervoor gezorgd dat er in de afgelopen weken niet of nauwelijks kon worden gevoetbald. Zelfs de verenigingen met kunstgras moesten door de sneeuwval of ijzel de wedstrijden afgelasten en daardoor kwam er na een perfect verlopen 1e helft van de competitie voor het eerst een kink in de kabel voor de planafdeling van de KNVB. Vorden 1 zag drie wedstrijden afgelast worden en deze worden ingehaald op 15 maart, 4 en 6 april. De thuiswedstrijd van Vorden 2 en Vorden 4, die beide werden afgelast afgelopen zondag, staat nu gepland op 15 maart. De afgelaste uitwedstrijd van Vorden 6 tegen Sp. Lochem heeft nog geen nieuwe datum gekregen van de KNVB.

Bij de jeugd stond afgelopen zaterdag voor het eerst een volledige speelronde op het programma, al waren er enkele teams waarbij de zaalwedstrijd voorrang kreeg van de KNVB. Alleen D1 en E1 kwamen in actie op het kunstgras van resp. Be Quick Zutphen en Gendringen. Alle andere wedstrijden werden afgelast en deze staan nu op zaterdag 14 maart gepland.

Het komende weekend is er ‘carnavalsweekend’ en de KNVB heeft besloten om in de vrije weekend ook geen inhaalwedstrijden te plannen. Wel wordt er door de standaardelftallen een bekerronde afgehandeld, maar daarvoor is Vorden 1 in de 1e (poule)ronde al uitgeschakeld door verlies tegen Ruurlo en Unisson Boekelo.

Voor komende zaterdag staan er wel 3 oefenwedstrijden gepland bij de jeugd, maar zij spelen zoals afgesproken met oefenwedstrijden in de winterstop, allemaal uit.

Kijk in het menu ‘wedstrijden’ naar het volledige programma van alle teams. Wil je specifiek het programma van jouw elftal/team zien selecteer dan in de kopjes resp. ‘uit&thuis’ daarna ‘volledig programma’ en tenslotte jouw team (bijvoorbeeld ‘Vorden 4’). Natuurlijk kun je voor het programma, uitslagen, standen enz. van jouw specifieke team ook naar de teampagina van het elftal via menu ‘elftallen’ en daarna het specifieke elftal.

vorden 2 thuis tegen silvolde 2