Logo_klussen

Vorden 14 augustus 2016 – Met een groep van 15 á 20 man zijn er afgelopen zaterdag weer flink wat klussen uitgevoerd. Met nog een week te gaan voordat de eerste (beker)wedstrijden alweer gepland staan, lopen wij prima op schema om het Sportpark zowel binnen als buiten speelklaar te krijgen. Komende zaterdag is de laatste schoonmaakdag/klussendag, waarbij de reclameborden worden opgehangen, de banken en enkele aanwijsborden schoon gemaakt dienen te worden en de dug-outs nog een laatste poetsbeurt krijgen.

klussendag 13-8 3

Edwin, Kees en Marc hebben intern opbergwerkzaamheden uitgevoerd, waardoor zowel spreekkamer ‘de Tackle’ als het ‘magazijn’ netjes zijn opgeleverd. Met behulp van Andre Garritsen van ‘De Bovenste Plank’ zijn er op diverse plaatsen in de kantine, bestuurskamer, spreekkamer en het secretariaat planken met laden geplaatst.

klussendag 13-8 4

De klussers ff aan de koffie

klussendag 13-8 1

Op veld 2 hebben Johan, Bart en Robin de schagen geplaatst bij de nieuwe ballenvanger aan de kant van de zandweg.

klussendag 13-8 2

De ballenvanger achter het doel op het hoofdveld is verstevigd, recht gezet en afgelopen zaterdag voorzien van een fraaie verflaag door Bennie, Jeroen, Dick en Ard.

klussendag 13-8 5

klussendag 13-8 6

Gijs en Bas hebben de tribune een flinke schoonmaakbeurt gegeven en Kevin en Ate hebben nadat de dug-outs waren ontzien van het plastic, ook nog geholpen.

klussendag 13-8 7

Door het vele ijzer in het grondwater zijn tijdens het sproeien alle zes doelen flink aangetast. Mike en Robin hebben afgelopen week alle doelen weer stralend wit gemaakt.

Tenslotte nog een groot compliment voor Jacco en Dennis Kettelerij, die beide voordat zij om 11.00 uur moesten gaan trainen, het vele onkruid op de fietsenparkeerplaats hebben verwijderd.

Komende week worden o.a. door de dinsdaggroep, de veldploeg en de vrijwilligers op de klussendag op 20 augustus de laatste werkzaamheden verricht, zodat het Sportpark helemaal klaar is voor de start van de competitie.