vorden b3 warnsveldse boys b4

Vorden 6 maart 2016 – Gisteren werd er bij de jeugd op ons Sportpark ‘t Grote Veld geen enkele wedstrijd gespeeld en sowieso werd er in de gehele regio niet of nauwelijks gespeeld op natuurgras wegens de hevige regen- en sneeuwval op vrijdag. Toch kwamen nog 8 van de 26 jeugdteams in actie, want B1, B3, C3, D1, E2, E3, F1 en F3 speelden een uitwedstrijd op kunstgras. Onze hoffotograaf, ‘Duikboot’ Rob Immink, nam zijn camera dit keer mee op stap richting Warnsveld en maakte enkele fraaie foto’s van Vorden B3.

Vorden B1 behaalde een goed punt in Arnhem bij ESA en heeft zodoende nu al uit de laatste 7 wedstrijden 5 keer gewonnen, 1 keer gelijk gespeeld en slechts 1 keer verloren. Vorden B3 moest naar Warnsveld en behaalde de tweede overwinning in de voorjaarscompetitie en staat na de 2-4 overwinning zelfs bovenaan. Vorden C3 verloor in Neede en ook D1 kon in en tegen Beuningen niet met drie punten naar huis. Bij de E-tjes en de F-jes won Vorden E2 met maar liefst 0-8 tegen Witkamers E2 en behaalde E3 een mooi gelijk spel tegen Warnsveld. Vorden F1 moest op het 3e veld tegen VIOD F1 en het werd een fraaie pot voetbal met een 4-2 nederlaag. Vorden F3 hield AZC F3 keurig op 1-1.

Hieronder enkele foto’s van Vorden B3, voor de gehele reportage ga je naar de site van Rob Immink:

Website Duikboot Rob

vorden b3 warnsveldse boys b4 6