vorden shirt

Vorden 11 augustus 2016 – De groei van de vereniging heeft er ook voor gezorgd dat de organisatie uitgebreid diende te worden. Zo hebben wij in de afgelopen maanden de kledingcommissie opgericht en zijn zij in de persoon van Agnes Oonk verantwoordelijk voor alle tenues, trainingspakken, coachjassen, warming-up shirts, trainingshesjes, biddons en kledingtassen. In de afgelopen drie maanden heeft Agnes, samen met haar man Jeroen Oonk, een flinke slag gemaakt en alles in overleg en samenwerking met Johan Verstege, bestuurslid accommodatie, geinventariseerd, opnieuw verdeeld,  ingedeeld en met de komst van de nieuwe kledingkasten  direct per team goed opgeruimd.

De kledingtassen staan voor elk team gereed in de nieuwe lockers in de gang naar de massageruimte  (er komen nog geel-zwarte deurtjes voor met sloten). Je kunt deze nu zelf pakken en let hierbij goed op de nieuwe team aanduiding, bijvoorbeeld JO13-1. Op de JO-11/9 (E/F) staat oude team aanduiding nog op de tas. Door deze nieuwe opzet en mogelijkheid om per team de spullen op te bergen is er geen sprake van een extra ophaaldag.

Wij hebben zo zorgvuldig mogelijk de tassen samengesteld, maar controleer van tevoren even of je tas compleet is, zodat je op de eerste wedstrijddag niet voor verrassingen komt te staan. Kom je iets te kort, is er iets kapot, heb je nog iets nodig of heb je vragen, neem dan contact op met Agnes Oonk. Email: agnesoonk@gmail.com. Agnes zal ook de eerste wedstrijddagen op het voetbalveld lopen en proberen zoveel mogelijk trainers/leiders even aan te spreken.

Graag nog even aandacht volgende:

Alle kleding en materialen zijn in bruikleen van de club, dus wees hier zuinig op! Hierbij enkele tips voor het onderhoud:

Kleding:

• Wassen op 40°C, binnenste buiten
  • Niet in de wasdroger
  • Niet strijken

Trainingshesjes:

• Regelmatig wassen

Keepershandschoenen:

• Na elke training/wedstrijd schoonspoelen met water, niet in de wasmachine
  • Zorg dat de handschoenen niet uitdrogen, bij voorkeur ligt vochtig wegleggen

kledingkasten