DSC_0682

Vorden 16 januari 2017 – Op de nieuwjaarsreceptie gisterenmiddag in kantine de Ark op Sportpark ‘t Grote Veld zijn vijf jubilarissen gehuldigd van v.v. Vorden. Jeroen Broekman (25), Reza van Houte, Gerrit Dekkers, Harry Oosterink (allen 40) en Driekus Groot Jebbbink (60) werden in het zonnetje gezet en kregen alle vijf tijdens de presentatie aandacht voor hun verdiensten voor de club. Bert Huetink (40) kon niet aanwezig zijn omdat hij met zijn zoon een voetbalweekend had in Valencia, maar zal natuurlijk de bijbehorende pen ontvangen. Er waren gisteren ook nog twee andere bijzondere momenten, die tijdens de toespraak van voorzitter Marc van der Linden de aandacht kregen.

Afgelopen jaar heeft Niels Siemerink mee gedaan met een voetbalquiz op de radio in het kader van de RTL Matchquiz en daar voor onze club 2500 euro gewonnen. Hij werd hiervoor gisteren terecht even naar voren gehaald en ontving een klein aandenken. Daarnaast kwam nog een ander bijzonder onderwerp aan de orde. Vorig jaar rond deze tijd is oud-lid, vrijwilliger van de dinsdag-ploeg en groot supporter van v.v. Vorden Gerrit Bruggink overleden. Na zijn overlijden kregen wij via de familie van Gerrit te horen dat er een zeer fraai bedrag naar de vereniging overgemaakt zou worden, omdat Gerrit zo begaan was met de club en hij heel graag vooral de jeugdafdeling wilde ondersteunen. Het bestuur heeft hierop besloten om het jeugdkamp om te dopen in het ‘Gerrit Bruggink Jeugdkamp’ en jaarlijks tijdens dit evenement een extra activiteit/mogelijkheid te geven ter nagedachtenis aan Gerrit.

Een bijzonder moment in herinnering bij een bijzondere v.v. Vorden-man!

Tijdens de nieuwjaarstoespraak kwam de huidige situatie van de club aan de orde met daarbij de plannen voor het komende jaar, waarbij eind mei/begin juni weer een aantal evenementen op stapel staan en er in augustus een meidentournooi wordt georganiseerd. Er werd met z’n allen getoast op gezondheid, geluk en natuurlijk ook een sportief nieuw jaar!

DSC_0701

gert bruggink jeugdkamp