2269Woensdag 18 mei – Het zal voor velen niet als een verrassing komen, maar Jorn Kuitert is de topscorer geworden van het seizoen 2015-2016.

Met groots machtsvertoon legde beslag op de titel “Topscorer van VV Vorden”.

De basis hiervoor legde hij in de 1e helft van het seizoen. Alleen al in de eerste 6 a 7 wedstrijden wist hij 15x het net te vinden. Een ongehoord gemiddelde waar menig spits uit de Eredivisie alleen maar van kan dromen. Na een dipje rond de winterstop met een blessure en weinig doelpunten, bloeide hij richting het eind van het seizoen weer op en scoorde nog een aantal keer om op een fantastisch aantal van 29 doelpunten te komen.

Ver achter Jorn, maar net zo knap, eindigde Frank Hiddink op plek 2. Met maar liefst 8 goals in het debuutseizoen voor Vorden 1 in de 2e klasse mag ook Frank bijzonder trots zijn op dit resultaat.

Jeff Böhmer completeert de top 3. Hij wist ook 8x te scoren voor Vorden 2 waarbij, ook hij, de basis legde in het begin van het seizoen. Maar het belangrijkste was dat Vorden 2 zich uiteindelijk handhaafde.

Voor het complete overzicht ga bij het kopje “Wedstrijden” naar “Topscorer”.