2269Maandag 21 december – Zo halverwege het seizoen is er voor elke competitie de prijs Herbstmeister. Zo ook in het topscorersklassement bij vv Vorden.

Jorn Kuitert heeft, nadat hij heel hard ging aan het begin van het seizoen, zijn voorsprong kunnen behouden en is daarmee Herbtmeister. Nadat hij in 4 wedstrijden er al 13 in had gelegd, stokte de motor vervolgens redelijk. Hij ging zelfs met Vorden 5 mee om zijn voorsprong in het topscorersklassement te behouden.

De rest heeft echter niet stil gezeten. Jeff Böhmer heeft bij Vorden 2 het vizier inmiddels ook aardig op scherp. Met 8 doelpunten staat hij op plek 2.

Achter hem staan 2 doelpuntenmakers van Vorden 3. Zowel Erwin Hengeveld als Stefan Stoltenborg wisten in de laatste wedstrijd voor de winterstop eenmaal te scoren. Voor Stefan was dit echt zijn laatste doelpunt, aangezien hij weer terugkeert naar zijn oude club vv MEC.

Voor alle rangen en standen ga naar “Wedstrijden” en klik op “Topscorer”.