jingle bells

Vorden 28 december 2015 – Ook dit jaar wordt het Jingle Bells toernooi weer georganiseerd en dit jaar vindt het plaats woensdag 30 december in Sporthal ‘t Jebbink in Vorden.

Wij stellen het zeer op prijs dat , net als bij het Wikee toernooi, de ouders die dit seizoen geen leider of trainer zijn tijdens het ochtendprogramma een team begeleiden. Dit houdt in het zorg dragen om op tijd bij het juiste veldje te zijn en helpen bij het wisselen. Er wordt gespeeld zonder scheidsrechters en de leiders kunnen indien noodzakelijk e.e.a. ter plaatse in goede banen leiden.

Het is de bedoeling dat iedereen uiterlijk 15 minuten voor aanvang van de eerste wedstrijden van zijn of haar leeftijdsklasse OMGEKLEED aanwezig is.

Onderstaand de begin en eindtijden van de diverse leeftijdsgroepen.

Mini F en F: aanvang wedstrijden 9.00 uur, einde wedstrijden 12.30 uur (kleine zaal).

Indeling van 8 teams, speelduur 14 minuten, competitie Bundesliga, Duitsland.

E: aanvang wedstrijden 9.00 uur, einde wedstrijden 11.30 uur.  (grote zaal)

Indeling van 10 teams, speelduur 14 minuten, competitie Primera Division, Spanje.

D: aanvang wedstrijden 11.45 uur, einde wedstrijden 14.20 uur.

Indeling van 6 teams, speelduur 10 minuten, competitie Eredivisie, Nederland.

C: aanvang wedstrijden 14.20 uur, einde wedstrijden 16.00 uur.

Indeling van 4 teams, speelduur 11 minuten, competitie Serie A, Italie.

B: aanvang wedstrijden 16.00 uur, einde wedstrijden 17.15 uur.

Indeling van 4 teams, speelduur 11 minuten, competitie Eerste Klasse, Belgie.

A: aanvang wedstrijden 17.15 uur, einde wedstrijden 18.30 uur.

Indeling van 4 teams, speelduur 11 minuten, competitie opgeheven clubs, Nederland.

Alle ploegen spelen een halve competitie.

Namens de jeugdcommissie