Vorden A2 Babberich A1

Vorden 21 november 2015 – Vandaag was het jammer genoeg rustig op het Sportpark ‘t Grote Veld, aangezien de wedstrijden van de D-pupillen en de junioren werden afgelast. Gelukkig was er voor de ware liefhebbers toch nog wat te genieten vanochtend want de wedstrijden op halve veldjes van de E- en F-pupillen gingen wel door. Maar ook via foto’s en filmpjes kan er vaak nagenoten worden van diverse wedstrijden bij v.v. Vorden. Klik op ‘lees verder’ voor een fraai ‘rondje langs de velden’ met o.a. een filmpje van Vorden F1-DCS F1.

Zaterdagochtend begint het altijd met het E- en F-voetbal en af en toe spelen ook de Mini F een thuis wedstrijd. Het levert altijd fraaie foto’s op als je ziet dat de allerjongsten al zo intens het spelletje beleven. Klik op de foto om naar de site van Johan Bolink te gaan voor meerdere foto’s.

jeugdvoetbal vorden - 4

De F1 speelde vanochtend tegen DCS en bij de ouders uit Zevenaar heeft iemand een filmpje gemaakt en op Youtube gezet. Klik op de foto hieronder van F1 om het filmpje te bekijken waarin Vorden in een spannende wedstrijd met 2-0 won.

Jeugdvoetbal vorden - 5

Sinds vorig seizoen kun je zaterdagmiddag bij v.v. Vorden ook genieten van het meidenvoetbal. Zowel de E6M als de MC1 en MB1 zijn drie echte meidenteams en hieronder zien wij de MB1 in actie tegen DVC uit Didam. Klik op de foto’s om naar de site van Rob Immink te gaan.

jeugdvoetbal vorden - 3

Bij de junioren zijn er dit seizoen bij v.v. Vorden maar liefst 11 teams en zodoende is het iedere zaterdagmiddag een drukte van belang op het Sportpark. Hieronder zien wij de C1 in beeld tegen OBW C1.

jeugdvoetbal vorden - 2

De laatste stap naar de senioren is de A-jeugd en bij v.v. Vorden hebben wij dit seizoen een A1 en een A2 elftal. De A1 speelt net als B1 en C1 in de 1e klas en speelde vorige week zaterdag een mooie gelijkwaardige wedstrijd tegen Colmschate A1 die nipt met 1-2 werd verloren.

jeugdvoetbal vorden - 1